Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Påsk lördagen...

Av Birgitta - 11 april 2009 21:35


Ja, vad ska man säga om den här dagen,jag har i alla fall varit enormt lat! Inte gjort just nånting,jo jag har suttit och lapat sol,för det har ju varit så vackert väder idag,och så har jag trimmat Netta! Ikväll var vi ut och fin körde en sväng till Björköby(Svedjehamn). Där satt dom och pimplade som myror ute på isen,kan tänka mej att dom blivit bruna av att sitta där ute idag!

Så småningom ska jag sätta in litet foton här ochså,men ni får ha litet tålamod,jag är inte så slängd på det här med datorer,så jag behöver ha litet hjälp med det innan jag kommer igång! Den som funderar vem jag är,eftersom jag inte presenterat mej på bloggen,ni kan gå in på linker och Min hemsida, så finns presentationen där! Ha en fortsatt trevlig påsk allihopa! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 3 september 2018 10:13

PARAD/ASTUTETTU 28-29.08.2018   FILURIN TOROJOLLI   FI MVA KVARNTORPET'S SANDBLOWER         "Mortti"                                       "Ronya"     Morttis resultat o foton/Morttin tulokset ja kuvat.   Höfter/Lonkkat A/A Armbågar...

Av Birgitta - 24 mars 2013 20:55


Troya     

Av Birgitta - 24 mars 2013 20:51


Troya igen      Litet höger/vänster om   

Av Birgitta - 24 mars 2013 18:57


Troya     

Av Birgitta - 8 december 2011 00:22


 Troya i söket idag       

Ovido - Quiz & Flashcards