Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Dagens utställnings resultat!

Av Birgitta - 1 augusti 2009 19:58

Hejsan på er gott folk! I morse regnade det så det stod härliga till,ja,ja,typiskt,vi skulle ju på utställning idag! Nåja packade hundarna o burarna i bilen,med en ganska så surmulen uppsyn skulle jag tro,ifall nån sett mej!Vilket ingen annan än hundarna gjorde!Väl framme regnade det fortfarande litet,parkerade på en sorts äng och började kånka burarna till ringen,som var lerig och liten! Tänkte en del tankar,som att vi kommer väl hem med två tvåor idag,alltså inte det bästa humöret! Nåja,humöret steg ju betydligt då jag fick bedömningarna på hundarna! Tindra fick UTM 2 och hade jättefin bedömning! Manda fick UTM 1, BT 1, SERT, BIR, BIG 4 och ochså jättefin bedömning,och solen kom fram innan jag skulle in i Bäst I Gruppen ringen! Så det var med ett soligt leende på läpparna som jag åkte därifrån! Även Mandas syster Martta,som bor i Rovaniemi har varit på utställning idag och fått sitt första SERT och dessutom blev hon BIM! Jimi och Wilmas bror i Björneborg har ochså varit på utställning idag och fått UTM! Så med andra ord,den regniga och sura dagen blev solig och leende på slutrakan,så kan det gå! I morgon ska Tindra och jag åka till Närpes och hälsa på Tindras brorsa Dizel och matte Johanna! Johanna har dragit varsitt blodspår åt Dizel och Tindra som vi ska gå i morgon på förmiddagen! Det ska bli intressant att se hur Tindra fungerar på spår som en "främmande"människa dragit! Johanna är ju inte främmande för Tindra,det är bara det att de träffas mera sällan,oftast de gånger som jag behöver handler på utställning,då brukar Johanna visa upp Tindra, och det är Johanna guld värd för! Jaha det var den här dagen,och jag har firat den med att dra två Bira,men det blir ingen mer,för som sagt det blir tidig morgon och en sväng till Närpes!Vi höres!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 3 september 2018 10:13

PARAD/ASTUTETTU 28-29.08.2018   FILURIN TOROJOLLI   FI MVA KVARNTORPET'S SANDBLOWER         "Mortti"                                       "Ronya"     Morttis resultat o foton/Morttin tulokset ja kuvat.   Höfter/Lonkkat A/A Armbågar...

Av Birgitta - 24 mars 2013 20:55


Troya     

Av Birgitta - 24 mars 2013 20:51


Troya igen      Litet höger/vänster om   

Av Birgitta - 24 mars 2013 18:57


Troya     

Av Birgitta - 8 december 2011 00:22


 Troya i söket idag       

Ovido - Quiz & Flashcards